Cum sa ne marturisim la duhovnic

Format: 11x20 cm
ISBN: 978-606-8633-03-9
Status: in stoc

Cum sa ne marturisim la duhovnic

Colectia: Alte carti
Autor:
Editura: De Suflet
Numar de pagini: 104

Infricosator este pacatul, dar inca si mai in­fricosatoare este nepocainta…  Diavolul stie aceasta, iar dupa ce izbuteste sa‑l atraga pe om intr‑un oarecare pacat, cu inzecite puteri se sileste apoi sa‑l indeparteze pe cel pacatos de pocainta si spovedanie.  Doua din­tre cele mai eficiente metode sunt amanarea si rusinea.  Cel care amana pocainta nu face decat sa ridice un zid intre el si Dumnezeu.  Amanarea pocaintei este precum amanarea tratarii unei boli trupesti care ajunge, astfel, de nelecuit...

Aceasta carte ne invata nu doar cum sa ne marturisim pacatele inaintea duhovnicului, inlaturand astfel cea mai importanta piedica din calea fericirii noastre de pe pamant si din vesnicie, ci si cum sa ne apropiem de Dumnezeu si de Biserica – aceasta adevarata bolnita a su­fle­telor –, intr‑o vreme in care pacatul ii este prezentat crestinului drept virtute.

Pret: 10.00 LEI   
  Cumpara


Scrieti o recenzie

Nume:
Email:
Mesajul:
Apreciere:



  Trimite comentariul


(Nu exista recenzii la aceasta carte. Fiti primul care scrie o recenzie!)


Carti similare

Carti scrise de acelasi autor

    • Tuturor ne e teamă de relaţii. Adică de angajarea într-un schimb psihic onest şi profund, un schimb care are ca şi cost iluzia libertăţii fără limite şi despărţirea de ideea imaturităţii tinereşti fără sfârşit. Mai presus de toate, pe oameni îi sperie posibilitatea de a renunţa la un „complex” pretenţios pe care încă nu l-au clădit şi dobândit pe deplin: Ego-ul lor.

      Puterea fără iubire se dovedeşte animalică. Dispoziţia de iubire, atunci când este despărţită de sentimentul suficienţei personale şi a puterii interioare elementare este slabă şi obositoare.

      De obicei în relaţiile de prietenie fiecare om se agaţă inconştient de celălalt cu intenţia fie de a dobândi putere asupra lui, fie fascinându-l, ca să dobândească protecţia şi „iubirea” aceluia. În primul caz e lesne de înţeles că nu e vorba de „iubire”. În al doilea caz, întrucât în spatele nevoii de „iubire” interioară de obicei se ascunde deghizată manipularea victimei căreia îi dăm voluntar puteri, iubirea dispare din nou.

      Problema este ca omul să vadă ce se ascunde în spatele dispoziţiilor lui de iubire nevăzute şi treptat, acceptând această contradicţie nedorită a valorilor şi măştilor, să le includă în ansamblul personalităţii lui conştiente. Înainte de a începe să vorbească despre iubire, să caute a se confrunta cu adevăratele lui mobile care mereu se ascund în spatele „celor mai bune” intenţii. Altminteri toată viaţa o să-şi vândă lui şi celorlalţi amăgiri pentru copii.

watch series