2 recenzii (nota 5.0)

cand le mai aduceti? vreau 5 buc. Canoanele Maicii Domnului - Pelerinul Roman Colectia: Alte carti Autor: Lipsa autor (lipsa text) Editura: Editura Pelerinul Roman Status: momentan indisponibil

:
5.0
2014-12-31 03:54:09
cand le mai aduceti? Canoanele Maicii Domnului - Pelerinul Roman Colectia: Alte carti Autor: Lipsa autor (lipsa text) Editura: Editura Pelerinul Roman Status: momentan indisponibil

--Pagina 1 din 1--

• CUPRINS: Insemnare • Din Egipt la Constantinopol • Ispita • Pe calea intoarcerii • In lupta cu dracul necuratiei • Lacomia • Somnul • In focul ispitelor trupesti • Inima infranta si smerita • Diavolul vine din nou • Valoarea pocaintei • Inaltimea smereniei • Cum sa ne rugam in biserica • Marea incredere fata de Dumnezeu • Invatatura despre patima desfranarii • Undelemnul candelei • Duhul slavei desarte • Cum se cearta oamenii • Masa crestineasca • Sfaturi si invataturi • Milostenia si rasplata ei • Gandurile de hula • Infricosata maretie a lui Dumnezeu • Convorbire cu un diavol • Bogatul nemilostiv si pedeapsa lui • Negrii cu suflete albe • Rugaciune pentru sfarsitul vietii • Iarasi milostenia • La manastiri • Vedenie despre infricosata Judecata • Cerboaica salbatica • Crucea, slava ingerilor • Cum calatoresc sufletele spre cer • Doua tramaduiri minunate • Cand boala mantuieste • Moartea pacatosilor este cumplita • Moarte amara, curatirea sufletului • Dreapta judecata a lui Dumnezeu • Rugaciune cu caldura • Convorbire cu un inger • Ascultand Sfanta Liturghie • Oras si pustie • Necazurile si bucuriile dracilor • Darurile lui Hristos si nerecunostinta oamenilor • Sfaturi catre un tanar • Rugaciunea umilita de toata noaptea • Potrivnici osti • Convorbire cu sine insusi • Nenorocirile si pruncii nevinovati • Convorbire cu un demnitar • Exista invierea mortilor • Cand Dumnezeu intinde curse • Pastorul cel bun • Marea, inotatorii si doua femei • Spre apus • Adu-Ti aminte, Doamne • Vizitatorii ceresti