Canoane de rugaciune la Sfantul Ierarh Nicolae, Arhiepiscopul Mirelor Lichiei

Format: 14x23 cm
ISBN: 978-606-666-805-7
Status: in stoc

Canoane de rugaciune la Sfantul Ierarh Nicolae, Arhiepiscopul Mirelor Lichiei

Colectia: Carti pentru copii
Autor:
Editura: Doxologia
Numar de pagini: 224

Sfântul Nicolae deÈ›ine un loc extrem de important în Sinaxarul sfinÈ›ilor Bisericii Ortodoxe. Activitatea sa în Mira Lichiei unde a fost arhiepiscop, precum È™i multele minuni pe care le-a săvârÈ™it atât în timpul vieÈ›ii, cât È™i după moarte, l-au făcut foarte îndrăgit de credincioÈ™i. Pomenirea lui se face pe 6 decembrie, iar data la care se prăznuieÈ™te mutarea sfintelor sale moaÈ™te la Bari în Italia este 9 mai. 

Volumul de faÈ›ă cuprinde două serii de canoane pe opt glasuri, închinate Sfântului Nicolae, alcătuite de SfinÈ›ii Fotie, Patriarhul Constantinopolului, È™i Ioan Mavropous, Mitropolitul Evhaitelor. Creativitatea împreună cu exprimarea lirică È™i profundă prin terminologia specifică graiului grecesc fac din aceste lucrări adevărate poeme-rugăciune.

Pret: 29.00 LEI   
  Cumpara


Scrieti o recenzie

Nume:
Email:
Mesajul:
Apreciere:



  Trimite comentariul


(Nu exista recenzii la aceasta carte. Fiti primul care scrie o recenzie!)


Carti similare

Carti scrise de acelasi autor

    • Tuturor ne e teamă de relaţii. Adică de angajarea într-un schimb psihic onest şi profund, un schimb care are ca şi cost iluzia libertăţii fără limite şi despărţirea de ideea imaturităţii tinereşti fără sfârşit. Mai presus de toate, pe oameni îi sperie posibilitatea de a renunţa la un „complex” pretenţios pe care încă nu l-au clădit şi dobândit pe deplin: Ego-ul lor.

      Puterea fără iubire se dovedeşte animalică. Dispoziţia de iubire, atunci când este despărţită de sentimentul suficienţei personale şi a puterii interioare elementare este slabă şi obositoare.

      De obicei în relaţiile de prietenie fiecare om se agaţă inconştient de celălalt cu intenţia fie de a dobândi putere asupra lui, fie fascinându-l, ca să dobândească protecţia şi „iubirea” aceluia. În primul caz e lesne de înţeles că nu e vorba de „iubire”. În al doilea caz, întrucât în spatele nevoii de „iubire” interioară de obicei se ascunde deghizată manipularea victimei căreia îi dăm voluntar puteri, iubirea dispare din nou.

      Problema este ca omul să vadă ce se ascunde în spatele dispoziţiilor lui de iubire nevăzute şi treptat, acceptând această contradicţie nedorită a valorilor şi măştilor, să le includă în ansamblul personalităţii lui conştiente. Înainte de a începe să vorbească despre iubire, să caute a se confrunta cu adevăratele lui mobile care mereu se ascund în spatele „celor mai bune” intenţii. Altminteri toată viaţa o să-şi vândă lui şi celorlalţi amăgiri pentru copii.

watch series