Pravila bisericeasca
Colectia: Alte carti
Autor:

(lipsa text)

Editura: Editura Pelerinul
Numar de pagini: 0


Status: momentan indisponibil
Pret: 15.00 LEI   
Momentan indisponibil


Scrieti o recenzie

Nume:
Email:
Mesajul:
Apreciere:



  Trimite comentariul


(Nu exista recenzii la aceasta carte. Fiti primul care scrie o recenzie!)


Carti similare

    • "Toti cei ce umbla dupa placeri, de orice fel, nu vor scapa de primejdii, caci sub orice placere e incolacit un sarpe". 
      Dupa Cuvantul Parintilor, toata stradania diavolului aceasta era si este, ca sa desfaca dragostea sufletului nostru de Dumnezeu si s-o lege de orice altceva afara de Dumnezeu.
      Drapt aceea vrajmasul, ca sa-si ajunga tinta faradelegii, imbie sufletului ispita intai, cea prin placere, aducandu-i momelii placute la vedere si bune la gustare - potrivite cu fiecare putere franta a sufletului, in parte, iar pe trup il impinge sa le implineasca cu lucrul si sa le faca tot mereu.
      Vrea vicleanul, ca pe niste lipsiti de bucuria vederii lui Dumenzeu, pe care ne-a furat-o, sa ne mangaie invatandu-ne sa iubim placerea, binestiind vicleanul ca asta stinge iubirea de Dumnezeu si intuneca mintea de la vederea Lui." (Parintele Arsenie Boca) 
      Cuvant al Parintelui Iustin Parvu, despre Parintele Arsenie Boca
      Motivatie la publicarea acestei carti
      Cuvant inainte
      Un tovaras nevazut si bun
      Noe si Iisus
      Din pacatosi Biserica face Sfinti
      Lupta mantuirii
      Vrajmas milostiv si prieten viclean
      Iubirea de sine, primul pui al diavolului
      Semnul Sfintei Cruci
      In pustia Carantaniei
      Cararea e iubirea
      Saul si David
      Cum ne bagam datori
      Vremea de plata
      Marturisirea
      Ispasirea
      Prin cuptorul smereniei
      Invata de la cel patit
      Cenzura invidiei
      Soarele smereniei
      Despre cei ce n-au necazuri
      Cum se urzeste o cadere
      Puterea care nu asculta
      In duhul Parintilor
      Cand se intuneca mintea
      Spiritism
      Plata neascultarii
      Cele sapte surle
      1.Chemarea launtrica prin glasul constiintei
      2.Chemarea din afara prin cuvant
      3.Chemarea prin necazurile vietii
      4.Chemarea prin necazurile mortii
      5.Chemarea prin necazurile mai presus de fire
      6.Chemarea prin chinuri de la antihrist
      7.Chemarea la Judecata generala
      Razboiul nevazut
      Pustiirea din rai
      Dupa fire si contra firii
      Ce insemneaza Mantuitorul
      Lupta dupa lege
      Pe trepte de-a rapa
      Unii si-au taiat mintea in scripturi
      Greselile iubirii si dreapta socoteala
      Masura darului de sus
      Nevointele desavarsirii
      Varstele iubirii
      Cuvinte hotaratoare
      Destinul talantilor
      Dreptul intre iubire si sabie
      Ocarmuirea de sus
      Crinul de pe cruce
      Raspunzatorii
      Iconomul nedrept
      Adaugirile editorului.

Carti scrise de acelasi autor

    • Atat in scrierile Sfantului Siluan, cat si in cele ale Parintelui Sofronie teologia principiului ipostatic este infatisata in mod catafatic, desi continutul ei este necuprins si negrait.  La amandoi predomina acelasi element pozitiv, caci amandoi vorbesc despre un Dumnezeu cunoscut si iubit, ale Carui lumina si prezenta se salasluiesc in inima omului in chip simtit.  Dumnezeu il umple pe om cu harul Duhului Sfant intr-un mod personal si unic.  Fiecare om este o persoana, un purtator al principiului ipostatic, pentru ca este zidit dupa chipul si asemanarea Ipostasului Fiului si Cuvantului lui Dumnezeu.  Omul si-a primit principiul ipostatic prin porunca plasmuitoare a lui Dumnezeu.  Fiind zidit dupa chipul si asemanarea Facatorului sau, el vine in lume purtand in sine un principiu care, precum in Fiinta dumnezeiasca, la fel si in fiinta omeneasca, nu este nicidecum un principiu limitativ, ci unul care poate sa se dezvolte si sa se desavarseasca, pana ce se umple de plinatatea fiintei divino-umane.  Numai Dumnezeu poseda principiul originar al Fiintei, iar centrul Fiintei Sale, principiul Ei cel mai launtric, este Persoana-Ipostasul, care reprezinta temelia a tot ce fiinteaza.  La randul sau, omul, fiind chipul lui Dumnezeu, se naste in aceasta viata potential ca persoana-ipostas.  Inlauntrul sau sunt tainuite adancuri: el are puterea de a impreuna-lucra cu Ziditorul sau pentru a asimila si vesnic a purta in sine viata cea nefacuta a Dumnezeirii.  Principiul ipostatic se dezvolta si se desavarseste in om prin lupta de a reinnoi inlauntrul sau chipul dumnezeiesc si de a redobandi starea fireasca a liberei sale determinari de sine.  Acest principiu constituie un dar cu care Dumnezeu inzestreaza faptura zidita si intelegatoare, invrednicindu-l pe om sa devina cu adevarat stapan pe propria-i fire.  Principiul ipostatic devine lucrator si se reinnoieste in om atunci cand acesta primeste cercetarea luminii nezidite, care purcede de la Dumnezeul personal si Cel fara de inceput.

      Arhimandrit Zaharia Zaharou

watch series